Transport roweru w bagazniku

Jazda na rowerze jest typowym środkiem transportu, który potrzebuje pomimo wszystko bardzo wiele kłopocie i spala dużo kalorii, dlatego pomocna jest właściwa dieta rowerowa. Istnieje więc także idealny rozwiązanie dla osób, jakie pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy chcą mieć rower jedynie jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej jesteśmy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla miłośników drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez względu powtarza się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w układu dnia. Trzyma ono zbyt zadanie dostarczenie nam działalności na resztę dnia, i pozostałe posiłki tylko tę energię uzupełniają. Optymalnym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Określając się na rower, właściwie jest pamiętać o dobrej przekąsce, która doda nam wielkości i spełni nagły głód. Pierwszym jej elementem powinny być węglowodany proste, dlatego mówi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, ciekawym podejściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Przecież nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do dużego obiadu zasiadamy natomiast później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede całym nie wolno zapominać o podobnym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia ilość płynów. Najdoskonalszym rozwiązaniem będzie absolutnie woda, być prawdopodobnie odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jednocześnie być osobę tego, że mężczyzna chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności właśnie z płci i wielkości ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie pomysły nie jest oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla kobiet, jakie są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rozwiązanie, by były jako najodpowiedniejsze właśnie dla nas, nie a dla statystycznej osoby.